Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Örgütlerde duygusal zeka
(2013)
Son yıllarda duygusal zeka ve önemi işletmelerce de kabul edilmekte ve konu iş dünyasında giderek artan bir ilgiyle takip edilmektedir. IQ dediğimiz bilişsel zeka türü insanların işe girebilmesine olanak sağlarken insanın ...
An Investigation to Determine of the Tourism Students’ Epistemological Beliefs in Turkey
(2019)
The main purpose of this research is to determine epistemological belief level and whetherthe epistemological beliefs differences according to gender, education department, classlevel and graduated high school type variable ...
Kırsal Turizm İşletmelerinde Yenilik Engellerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
(2019)
Araştırmanın temel amacı; kırsal turizm işletmecilerinin yenilik engellerine yönelik algılarının belirlenmesidir. Ayrıca araştırmadaişletmecilerin demografik özellikleri ve işletme özellikleri değişkenleri ile yenilik ...
Konaklama İşletmelerinde Algılanan Örgütsel Destek ve Yenilikçi İş Davranışı Arasındaki İlişki
(2019)
Araştırmanın temel amacı konaklama işletmelerinde çalışanların algıladıkları örgütsel destek ile yenilikçi iş davranışları arasındaki ilişkiyi belirlemektir. Çalışmada, örgütsel destek konusunda yüksek algıya sahip ...