Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Müşterilerin Satın Alma Karar Süreçlerine Etkisi ve Bir Uygulama; İstanbul Seyahat Acenteleri Örneği
(2014-02)
Agızdan agıza iletisimden faydalanılarak olusturulan agızdan agıza pazarlamanın ayrıntılı biçimde incelenmesi ve seyahat acentelerinin müsterileri üzerindeki etkileri arastırılmaktadır. Çalısma sonucunda turizm isletmelerine ...
Göstergebilim Bağlamında Reklam Çözümlemesi: Seyahat Acentelerinin Online Erken Rezervasyon Görselleri
(2014-05)
Turizm işletmeleri internetin sunduğu imkânlardan azami düzeyde faydalanmak ve yeni teknolojilere uyum sağlamak için web siteleri oluşturmakta ve bu siteleri sürekli güncellemek zorundadırlar. Erken rezervasyon sistemi ile ...