Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
KOBİ’lerde Çalışanların Mobbinge Maruz Kalma Durumları: Kırklareli İlinde Bir Araştırma
(2014-10)
Mobbing işyerinde bir çalışanın veya grubun, diğer bir çalışana yönelttiği olumsuz istenmeyen davranışlar şeklinde açıklanan, günümüzde sıklıkla karşılaşılan ve hem bireysel hem de örgütsel düzeyde ciddi tehlike arz eden ...
A Research on Brand Addiction
(2014)
Brand is an acknowledged concept increasing the value of a product and services as well as providing convenience to its buyer. Seller, along with availing himself, obtains a link between himself and buyer. This phenomena ...
Kobi’lerde İş Doyumunun Ölçümlenmesine Yönelik Babaeski’de Bir Araştırma
(2014)
Bu çalışmada; Kırklareli iline bağlı Babaeski ilçesindeki Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerden(KOBİ) tesadüfi örnekleme yoluna başvurularak 100 işletme seçilerek anket yapılmış, anketlerin 91 tanesi değerlendirmeye alınmıştır. ...
İşletmelerde Stratejik Planlama ve Karar Alma Sürecinde Yönetim Bilgi Sistemlerine İlişkin Bir Araştırma
(2014)
Küresel ölçekte yoğun rekabet ortamı, işletmelerin faaliyetlerini sürdürebilmeleri için gerekli doğru ve zamanında ulaşan bilgi ihtiyacını arttırmaktadır. İşletme yönetimi; gerek stratejik gerekse taktiksel planlarını, ...
Önlisans Öğrencilerinin Girişimcilik Özelliklerini ve Eğilimlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
(2014-05)
Girişimcilik; emek, teknoloji, sermaye ve doğal kaynaklar olarak sayılan üretim faktörlerini bir araya getirerek mal veya hizmet üretme eylemlerini kapsar. Girişimci ise; mal ve hizmet üretmek amacıyla, pazardaki fırsatları ...
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Muhasebe Eğitimindeki Algı Ve Beklentilerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Uzunköprü Myo Örneği
(2014)
Bu çalışmada meslek yüksekokulu öğrencilerinin muhasebe dersine olan ilgileri ile muhasebe dersinden beklentileri arasındaki ilişkiler araştırılmıştır. Uzunköprü Meslek Yüksekokulunda ağırlıklı olarak muhasebe dersleri ...
A RESEARCH ON BRAND ADDICTION
(2014)
Bu çalışmada marka bağımlılığına ilişkin örnek tüketici kitlesi üzerinde şampuan markaları tercihleri ortaya konmaya çalışılmıştır. Çalışmanın amacı seçilen tüketici kitlesinin kullandıkları markaya olan bağımlılıklarını ...
A RESEARCH ON IDENTIFYING ENTERPRENEURSHIP QUALITIES AND TENDENCIES OF THE STUDENTS OF ASSOCIATE DEGREE
(Kırklareli Üniversitesi, 2014)
Entrepreneurship encompasses activities of producing services and products by merging the factors of production which are regarded as labour, technology, capital and natural resources. The entrepreneur is a person who ...