Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Sosyal Medyanın Tatil Tercihlerine Etkisi: Kırklareli Üniversitesi Turizm Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
(2019)
İnternet teknolojisi ile birlikte günümüzde bilginin çok hızlı yayılması ve bu yayılmada aktifrolü bulunan sosyal medya, turizmde bireylerin tatil kararlarını etkileyen önemli bir unsurhaline gelmiştir. Bu gerekçe ile bu ...
A Research on the Shopping Trends of Bulgarian Tourists with the View of the Tradesmen of Edirne Selimiye Arasta
(2020)
Shopping tourism is an important element of destination marketing within the scope of nationalor international tourism movements. Restaurants, hotels, recreation centers, shopping centers aswell as traditional bazaar ...
The Investigation of Festival Loyalty of Local Public According to Demographic Variables
(2020)
The aim of this study is to examine the perception of local people about festival loyalty in termsof demographic variables. The sample of this study consists of indigenous people living in Şiledestination. Data were collected ...
Yerel Halkın Festival Etkilerine Yönelik Algılarının Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
(2020)
Bu araştırmada Uluslararası Şile Bezi Kültür ve Sanat Festivali’ne katılan yerel halkınfestival etkilerine yönelik algıları, algıladıkları değer, memnuniyet ve sadakatleriölçülmüştür. Araştırmada festivale katılan 97 yerli ...