Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Tatil Yeri Seçiminde Reklamların Rolü: İstanbul İlini Ziyaret Eden Yabancı Turistler Üzerine Bir Araştırma
(Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-05-08)
Advertisement which is considered as one of marketing mixes, is excessively used by organizations to affect consumers. In the present conditions of competition, advertisements having high importance in touristic regard ...
Örgütsel Yabancılaşmanın Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Üzerine Etkileri: İstanbul’da Yerleşik Otel Çalışanları Üzerine Bir Araştırma
(2013)
Bu araştırmanın amacı, örgütsel yabancılaşma boyutlarının örgütsel vatandaşlık davranışı boyutları üzerindeki etkisini incelemektir. Bu amaçla, İstanbul’da faaliyet gösteren 4 ve 5 yıldızlı otel işletmesi çalışanları ...
Tanzimat Dönemi İstanbul gazetelerinden Basîret Gazetesi (1872) (Değerlendirme-indeks)
(Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
"Menâfi'-i vataniyye ve havâdis-i umûmiyeye dâir millet gazetesidir." İbaresi ile misyonunu en güzel şekilde ifade eden Basîret gazetesi, gerek ülke içi gerekse ülke dışındaki haberlere yer vermeye çalışmıştır. Basîret, ...
Tanzimat Dönemi İstanbul Gazetelerinden Basiret Gazetesi 1875 (Değerlendirme-Dizin)
(Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-07-10)
Basiretçi Ali tarafından 1870 yılında kurulan Basiret Gazetesi, beşinci yılını tamamlarken gerek ülke içi gerekse ülke dışındaki haberlere büyük ölçüde yer vermeye çalışmıştır. Özellikle 1875 yılı Hersek İsyanı ve ...
Turistlerin Destinasyon Aşinalığı ve Marka Eşitliği Algılarının Seyahat Niyetlerine Etkisi: İstanbul Örneği
(2020-04-15)
Destinasyon pazarlamasında destinasyonlar arası marka eşitliğini veya üstünlüğünü vurgulamak adına yoğun şekilde destinasyonların eşsizlikleri, sundukları hizmetlerin çeşitliliği ve kalitesi vurgulanmaktadır. Ancak alanyazında ...
Tanzimat Dönemi İstanbul Gazetelerinden Basîret Gazetesi, 1871: Değerlendirme - İndeks
(Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015-06-23)
"Menâfi'-i vataniyye ve havâdis-i umûmiyeye dâir millet gazetesidir." İbaresi ile misyonunu en güzel şekilde ifade eden Basîret gazetesi, yayımladığı haberler ve haberlere ilişkin yazılan makaleler ve yorumlarla bu misyonunu ...
Akıllı Uygulamaları ve Ürünleri Kullanan Turistlerin Destinasyon Seçim Süreçleri: İstanbul Örneği
(2020-04)
Turistlerin destinasyon seçim süreçlerinde kişisel, sosyal, kültürel, demografik ve ekonomik birçok faktör belirleyici olabilmektedir. Ancak 1990’lı yıllarla birlikte tüketicilerin hayatlarına giren akıllı ürünler ve ...
2010 Avrupa Kültür Başkenti Bağlamında İstanbul'da Turizm
(2008-04)
[Abstract Not Available]
Tanzimat Dönemi ve Sonrasında İstanbul Et Piyasasını Düzenlemek İçin Alınan Tedbirler
(2013-09)
Tanzimat dönemi ve sonrasında İstanbul et piyasasının ele alındığı bu çalışmada, piyasanın düzenlenmesi adına alınan tedbirler konu edilmiştir. Koyun ve kuzu eti İstanbul halkının temel ihtiyaçları içerisinde her zaman ...