Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Pazarlama İletişimi Araçlarının Türk Şarap Sektörü Açısından İncelenmesi
(2010)
Türkiye ekilen üzüm alanları, üzüm verimi ve üzüm üretimi açısından iyi bir durumda olmasına rağmen dünya şarap üretimi bakımından çok alt sıralarda yer almaktadır. Sektörün en önemli eksikliği, şarabı hem yurt içi hem ...
Uygulama ve Akademik Yönüyle Pazarlama Tarihine Bir Bakış
(Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2010-10)
Pazarlama alanındaki çalışmalar ilk çağlardan beri uygulanmaktadır. Ancak akademik çalışmaların, 1800’lü yıllarda başladığını söylemek mümkündür. Günümüz dünyasında her yerde var olan pazarlamanın, gelişimi ve geçirdiği ...
Kırklareli İlinin Sosyoekonomik Kalkınmasında Mekan (Şehir) Pazarlamasının Rolü
(2011)
Mekan sahip olduğu çekim gücüne bağlı olarak değişik kitlelerin ekonomik faaliyetlere katılmalarını sağlayabilir. Ancak mekanın gelişebilmesi, yeterli talebe ulaşması ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşması çağdaş pazarlama ...
İçsel pazarlama uygulamalarının işgören tatmini üzerine etkisi: Bir alan araştırması
(Kırklareli Üniversitesi, 2020)
Modern pazarlama yaklaşımlarından biri olan içsel pazarlama, işletmelerin dış müşteriye kaliteli bir hizmet sunabilmeleri için işgörenlerini bir iç müşteri olarak görmesiyle mümkündür. İçsel pazarlama işgörenlerin ihtiyaçlarını ...
PAZARLAMA HALKLA İLİŞKİLERİ KAVRAMINA DAİR TEORİK BİR DEĞERLENDİRME
(Kırklareli Üniversitesi, 2016)
Amerikan Pazarlama Birliği’nin geniş kabul gören tanımı ile “kişisel ve örgütselamaçlara ulaşmayı sağlayacak değişimleri gerçekleştirmek üzere, malların, hizmetlerinve fikirlerin geliştirilmesi, fiyatlandırılması, ...
Bir Pazarlama Aracı Olarak Uluslararası Turizm Fuarları: Konaklama İşletmeleri İçin Önemi
(Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017-09-13)
Müşteri ve işletmenin yüz yüze iletişiminin giderek zorlaştığı günümüz koşullarında fuarların önemi hızla artmaktadır. Bu araştırmada, uluslararası turizm fuarlarına katılan konaklama işletmelerinin bu durumu etkin bir ...
Housing sales of real estate developers in Turkey
(Emerald Group Publishing Ltd, 2021)
Purpose Because of competition, residential property developers use a variety of promotional tools to gain recognition and increase their market share and the demand for housing, and to manage their customer relations. ...