DSpace@Kırklareli

Browsing by Author "Özgören, Ferahnur"

Browsing by Author "Özgören, Ferahnur"

Sort by: Order: Results:

  • Özgören, Ferahnur (2007-07-19)
    Sanayi Devrimi ile ülkelerin milli gelirlerinde meydana gelen artışın kişisel gelirlere yansıması kişilerin; kültür, spor, eğlence, turizm ve hobiler gibi boş zaman faaliyetleri için harcadıkları miktarı ve zamanı ...
  • Özgören, Ferahnur (İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi, 2013)
    Rekabetin küreselleşmesi ve yoğunlaşması ile birlikte, işletmeler ürünlerle birlikte hizmet sağlamanın ötesine de geçerek müşterilerine eşsiz deneyim sağlama çabası içerisine girmiştir. Dolayısıyla, firmalar, rekabet ...
  • Özgören, Ferahnur; Sümer İnci, Burcu; Aktan Erdoğmuş, Canan (Bozok Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2009-10)
    Günümüzün rekabet ortamında farklılık yaratmak ve rakipler arasından sıyrılmak işletmeler için en önemli kavramlardan biri haline gelmiştir. Müşterilerle kurulan iletişim ve elde edilen geri bildirimler, söz konusu farklılığı ...
  • Özgören, Ferahnur (İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi, 2013)
    Son yirmi yılda artan perakende zincirleri sayısı ile birlikte ortaya çıkan yeni mağaza formatları ve birbirinden farklı tüketim alışkanlıkları ve gelir düzeylerine sahip tüketicilerin varlığının bir sonucu olarak perakende ...
  • Özgören, Ferahnur (İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi, 2013)
    Son yirmi yılda artan uluslar arası perakende zincirleri sayısı ile birlikte İletişim ve taşımacılık alanlarında yaşanan gelişmeler ve birbirinden farklı tüketim alışkanlıkları ve gelir düzeylerine sahip tüketicilerin ...
  • Özgören, Ferahnur; Karabıyık, Nevin (1. Ulusal İletişim Ortamlarında Çevre Etkileşimi Sempozyumu, 2010-06)
    1960’lı yıllarda öncelikle sanatta ve mimarideki yeni eğilimleri tanımlamak için kullanılan, sonrasında her alana yayılan postmodern kavramının pazarlama bilimini nasıl etkilediğinin anlaşılabilmesi için postmoderni oluşturan ...
  • Özgören, Ferahnur (Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2012)
    Günümüzde firmaların tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarına uygun ürünü planlayıp geliştirmesi, fiyatlaması, tutundurması ve etkin dağıtım kanallarıyla kullanıma hazır hale getirmesi çabaları yeterli olmamaktadır. Çünkü ...
  • Özgören, Ferahnur; Bilgen, Ebru; Karabıyık, Nevin (Turkish Migration Conference 2014 Comparative Perspectives and Continuities, 2014)
    Along with globalization, custom of consuming has been changing too. Globalization is adding a new dimension to the immigration case and revealing new terms like mobility, movement, transnationalism, transnational marketing ...
  • Özgören, Ferahnur; Sümer İnci, Burcu; Karabıyık, Nevin (Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2010-10)
    Pazarlama alanındaki çalışmalar ilk çağlardan beri uygulanmaktadır. Ancak akademik çalışmaların, 1800’lü yıllarda başladığını söylemek mümkündür. Günümüz dünyasında her yerde var olan pazarlamanın, gelişimi ve geçirdiği ...

Search DSpace

xmlui.kurumsal.baslik

  • xmlui.dri2xhtml.kurumsal.politika
  • xmlui.dri2xhtml.kurumsal.klavuz
  • xmlui.dri2xhtml.kurumsal.iletisim

Browse

My Account