Konu "Algı" için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Duyum, Algı ve Marka: Tüketici Tutumlarına Yönelik Üç Boyutlu Bir Değerlendirme
(2021)Ürünlerin ve markaların yavaş yavaş birbirine benzemeye başlaması, geleneksel yöntemlerin günümüz tüketicilerini artık yeterince etkileyememesi gibi nedenler, markaları farklı stratejiler geliştirmeye yöneltmiştir. Bu ... -
Sosyal Bilimler Öğrencilerinin Araştırma Yöntemlerini Öğrenmeye Yönelik İsteklerinin Belirlenmesi: Fenomenolojik Bir Çalışma
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)Yapacakları bilimsel çalışmalar açısından üniversite öğrencilerinin araştırma yöntemlerini bilmeleri önem taşımaktadır. Dolayısıyla üniversiteler müfredatlarına araştırma yöntemleriyle ilgili dersleri eklemektedir. Bununla ... -
Yerel halkın turizm algısının turizme verilen desteğe etkisinin belirlenmesi: TR21 Bölgesi örneği
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)Bir bölgede turizmin gelişebilmesi için öncelikle önemli bir turizm paydaşı olan bölge yerel halkının duygularının, düşüncelerinin, görüşlerinin araştırılması ve incelenmesi gerekmektedir. Sağlıklı ve doğru bir turizm ...