Bölüm "Meslek Yüksekokulları, Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü" için listeleme
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
-
BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI ÖĞRENCİLERİNİN SEKRETERLİK MESLEĞİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
(Kırklareli Üniversitesi, 2014)In order to identify an activity or a business as a job, it requires certain characteristics. Secretaryship has emerged after industry revolution as a result of the need in organizations and businesses especially in the ... -
Relationship between Organizational Communication Satisfaction and Organizational Justice: An Emprical Study
(2013-06)This study aimed to investigate the relationship between organizational communication satisfaction and organizational justice and to explore the impact of communication satisfaction on perceived justice in a group of ... -
The Role of Perceived Supervisor Support and Organizational Identification in Job Satisfaction
(Elsevier Science Bv, 2015)This study aimed to investigate the role of perceived supervisor support and organizational identification in job satisfaction among Turkish medical secretaries. The data were collected using a questionnaire form among a ... -
SAĞLIK EKONOMİSİNDE EKONOMİK DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ
(Kırklareli Üniversitesi, 2020)Temel amacı toplumsal refahı ve ekonomik verimliği sağlayarak, bireyin ve dolayısıyla toplumun sağlığını korumak ve geliştirmek olan sağlık sistemleri, günümüzde ülkeden ülkeye değişen farklı yöntemlerle finanse edilmektedir. ... -
SAĞLIKTA KALİTE VE AKREDİTASYON STANDARTLARI: EDİRNE, KIRKLARELİ VE TEKİRDAĞ’DAKİ HASTANELERİN WEB SİTELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
(2020)Bu çalışmada Edirne, Kırklareli ve Tekirdağ illerinde bulunan kamu ve özel sektöre ait hastanelerin web siteleri kalite ve akreditasyon standartları bakımından incelenmiş ve bu standartlara uygunlukları değerlendirilmiştir. ... -
A Study Analyzing the Association between Post-Traumatic Embitterment Disorder and Workplace Bullying
(Routledge, 2014)The aim of this study was to investigate the association between perceived victimization from workplace bullying and self-reported embitterment reactions. Data were obtained through anonymous questionnaires from 397 ... -
A Study On Critical Moments Affecting The Airline Customers’ Satisfaction Levels During Service Encounters
(Kırklareli Üniversitesi, 2011)Teknolojinin hızla gelişmesi yaşamın her alanını etkilediği gibi, havacılık sektörünü de etkilemiştir. Havacılık sektöründeki hizmetler çeşitlenmiş ve yeni bir boyut kazanmıştır. Bu boyutlardan en önemlisi de müşteri ...