Başlık için listeleme
Toplam kayıt 3869, listelenen: 798-817
-
Destinasyon Kişiliği Boyutlarını Belirlemeye Yönelik Ampirik Bir Araştırma: Kaş Örneği
(2020-07-21)Ulaşım, konaklama, rezervasyon, bilgi araçları ve diğer destinasyon bileşenlerinde meydana gelen gelişmeler destinasyonlar arasında rekabetin ve farklılaşma çabalarının artmasına neden olmaktadır. Bu çabaların içerisinde ... -
Destinasyon Kişiliği Ve Destinasyon İmajı Algısı Arasındaki İlişkilerin Araştırılması: Aydın İli Örneği
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)Destinasyon imajı,kent ile ilgili hedef kitlenin zihninde oluşan fikir, inanç ve izlenimlerbütünüdür. İnsan beyni, pek çok kaynaktan kendisine ulaşan deneyim ve bilgilerikullanarak gözlemleri dahilinde bir çerçeve oluşturur; ... -
Destinasyon Kişiliği, Memnuniyet ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Çanakkale Örneği
(2018)Turizm yazınında marka kişiliği kavramı yerine kullanılan destinasyon kişiliği, destinasyon markalaşmasının en önemli bileşenlerinden biriolarak kabul edilmektedir. Bu çalışmanın amacı, Çanakkale’nin yerli turistler ... -
Destinasyon Konulu Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi
(2020-05-28)Bu çalışmada Türkiye’de destinasyon alanında yapılmış akademik çalışmaların süreç içerisindeki gelişimlerinin incelenmesi ve alan yazına katkı sunmak amacıyla ilgili konu başlığında 2015-2020 yılları arasında yayınlanmış ... -
Destinasyon Pazarlama Araçlarından Web Sitelerinin Değerlendirilmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma: Akdeniz Destinasyonları Örneği
(2020-02-29)Modern bilgi çağı ve pazarlama anlayışında meydana gelen gelişmeler insanları, hayatın her alanında bilgi ve iletişim teknolojilerini, akıllı ürünleri, mobil uygulamaları, web sitelerini, sosyal medya, vb. araçları kullanmaya ... -
Destinasyon Seçiminde Turistlerin Seyahat Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Kuzey Makedonya Üsküp Örneği
(2020-06)Bu çalışmada Kuzey Makedonya Üsküp destinasyonunu ziyaret eden Türk turistlerin destinasyon seyahat motivasyonlarının belirlenmesi amaçlanmaktadır. Bu kapsamda Mayıs-Eylül 2019 döneminde Kuzey Makedonya Üsküp destinasyonunu ... -
Destinasyonda Yaşayan Yerel Halkın Turistler Hakkındaki Algılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Göbeklitepe Örneği
(2020)Turistik destinasyonlarla ilgili akademik çalışmalar çoğunlukla turistlerin bakış açılarıyla destinasyonlardaki farklı değişkenlerin ve boyutlarındeğerlendirilmesi perspektifinden yürütülmektedir. Ancak ilgili alanyazında ... -
Destinasyonlara İlişkin Hatırlanabilir Deneyimlerin Turistlerin Tekrar Seyahat Niyetlerine Etkileri: Side Örneği
(2020-07)Destinasyonlar arası rekabet avantajı sağlamada turistlerin hatırlanabilir deneyimleri en az destinasyonların sundukları turistik çekicilikleri, hizmet kalitesi ve eşsizlikleri kadar önemli bir unsur olarak öne çıkmaktadır. ... -
Destinasyonların Tanıtım Amaçlı Kullandıkları Görsellerin ve Sloganların Üniversite Öğrencileri Tarafından Algılanma Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
(2020-03-30)Destinasyon pazarlamasında destinasyonlar farklılıklarını vurgulamak, turistlerde ilgi uyandırabilmek ve turistlerde zihinsel kalıcılığı sağlamak adına çeşitli görsellerden ve sloganlardan yararlanmaktadırlar. Bu çalışmada ... -
DESTİNASYON ÇEKİM UNSURLARININ ZİYARETÇİ TATMİNİ ÜZERİNE ETKİSİ: KIRKLARELİ İLİ ÖRNEĞİ
(2018)Bu çalışmada, Kırklareli ilini ziyaret eden ziyaretçilerin tatminlerine etkisi olan destinasyon çekiciliklerin belirlenmesidir. Bukapsamda Kırklareli ilini ziyaret eden 439 yerli ziyaretçiden 25 Nisan – 6 Haziran 2017 ... -
DESTİNASYON KİŞİLİĞİ ARAŞTIRMASI: TÜRKİYE - YUNANİSTAN ÖRNEĞİ
(2017)Küresel rekabet içerisinde turizm destinasyonlarının markalaşması kaçınılmazdır. Marka oluşturmanın en önemli bileşenlerinden biri ise destinasyon kişiliğidir. Pazarlamacılar tarafından turistik bölgelere has destinasyon ... -
DESTİNASYON PAZARLAMASININ BİR BİLEŞENİ OLARAK SOKAK LEZZETLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: İZMİR ÖRNEĞİ
(2020)Bu araştırmada Türkiye’nin önemli turizm destinasyonlarından olan İzmir ilini tatil amaçlı tercih eden yerli turistlerin, destinasyon markasına değer katan ve gastronomi kültürünün önemli bileşenlerinden olan sokak ... -
Detection and Estimation of Down Syndrome Genes by Machine Learning Techniques
(Ieee, 2017)Down syndrome is accepted as the common birth defect in population and diagnosed as more physical development with less cognitive activity than an average human. Early diagnosis of disease play important role for the patient ... -
DETECTION OF FAKE BANKNOTES WITH ARTIFICIAL NEURAL NETWORKS AND SUPPORT VECTOR MACHINES
(Ieee, 2015)The document and banknote counterfeiting remove us as a usurpation of the rights of individuals and institutions. By the advancement of technology special paper, the ink usage in the original banknote, placing watermarks, ... -
Detection of Ferroresonance Phenomenon for the west Anatolian Electric Power Network in Turkey
(2011)Ferroresonance is an electrical phenomenon in nonlinear character, which frequently occurs in power systems containing saturable transformers and single or more phase switching on the lines for the disjunction of the loads. ... -
DETECTION OF PHYSIOLOGICAL AND GENOTOXIC DAMAGES REFLECTING TOXICITY IN KALANCHOE CLONES
(Global Network Environmental Science & Technology, 2016)In order to make assessments in understanding of physiological and genotoxic effects of imposing cadmium (Cd) on photosynthetic pigment contents along with the changes occurring in genetic material of Kalanchoe plants were ... -
Detection of the Deformations in Ceramic Plates with Coherence Analysis and Transfer Function Model
(Kaunas Univ Technology Press, 2015)In this study, in order to detect the deformation in ceramic plates, a new measurement method has been identified. In the measurement system, exerting impact on the ceramic plates that have the same features and size, sound ... -
Determinants of Capital Structure: An Application on Manufacturing Firms in Borsa Istanbul
(2019-02-15)This paper attempts to analyze the significant determinants of capital structure in Turkish manufacturing industry using panel data methodology. This study employs a data set containing annual data from 131 Turkish listed ... -
Determinants of Cigarette Consumption in Turkey: An ARDL Bounds Testing Approach
(2020)The purpose of this study is to examine the determinants of cigarette consumption during 1960-2016 in Turkeyby employing the Autoregressive Distributed Lag (ARDL) bounds testing approach. The variables of real GrossDomestic ... -
DETERMINANTS OF CORRUPTION: THE CASE OF SUB-SAHARAN AFRICA
(2021)Corruption has been an epidemic in Africa since the age of colonization. The average level ofcorruption in Sub-Saharan Africa has been on the rise since. The results support the theory of self-reinforcingcorruption in the ...